Mergi la conţinutul principal

Date Clienti

Analizele sectoriale pot fi un instrument foarte bun de segmentarea pietei si crearea unui esantion consistent de potentiali clienti. Astfel, o societate care spre exemplu vrea sa se extinda pe piata Orasului Brasov si a oraselor mai mici invecinate, poate comanda un set de date specific nevoilor sale. Spre exemplu societatea este interesata doar de clienti potentiali din sfera productiei (indiferent de ce produc) si a firmelor de constructie.

Astfel prima comanda va fi asa:

  • doresc un top al societatilor din Brasov si cateva din orasele invecinate (cele mai apropiate) din codurile CAEN de productie si Lucrarilor de constructii (indiferent de tipologie). Ierarhizarea principala: dupa cifra de afaceri.
  • identificarea clara orasului fiecarei societati
  • culegerea datelor privind profitul si eliminarea celor care sunt pe pierdere.
  • date suplimentare: numar de angajati, cod CAEN

In urma unei astfel de comenzi produsul va fi realizat si postat in sectiunea de produse, iar Dvs. veti fi anuntat pe email despre disponibilitatea produsului. Topul firmelor va fi probabil intre100-200 societati.

Utilizand acest set de date, cu siguranta veti sesiza ca societatile din anumite coduri CAEN sunt mai interesate de produsul Dvs. Astfel veti putea comanda o analiza suplimentara (daca considerati necesar) pe acelasi teritoriu sau pe o zona mai larga sau mai restransa, in care va veti concetra doar pe acele coduri CEAN de unde raspunsurile de piata sunt mai pozitive.

Astfel, obtineti date segmentate privind potentialii clienti, deveniti mult mai eficient, castigati timp si foarte probabil clienti, intr-o maniera clara de management si cu o strategie de piata bine definita.