Acestea sunt produse oferite contra cost oricarei persoane sau entitati ce considera ca i-ar putea fi utile pentru documentare sau pentru propria activitate. Studiile sunt realizate in principal prin metoda Desk Research, presupunând activitate de cercetare realizata din birourile BYTE FUSION. Pe langă această metodă, există posibilitatea realizării unor cercetări mai ample care să includă sau nu activități de sondare a pieței, fie prin chestionare aplicate online fie prin echipe desfășurate pe teren in aria de interes a clientului.
Aplicarea de chestionare in teren se va realiza in parteneriat cu o societate specializaba exact pe acest tip de activitate, ceea ce evident va presupune costuri suplimentare.
Sunt produse de o anvergura mai mare decat microstudiile, diferentierea se face prin accesarea a mai multor date sectoriale pe industriile de interes, prin amplitudinea mult mai mare a datelor de piata precum si prin acuratetea mult mai mare pe segmentul tinta.
Un astfel de studiu poate necesita zile de munca a unei echipe de specialisti, durata de realizare depinzand foarte mult de necesitatile clientului ce comanda acest studiu.